حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×

دفاع از پایان‌نامه سطح۲و۳ پیوسته رشته تخصصی فلسفه وکلام اسلامی حوزه علمیه خراسان با موضوع بررسی تأثیر نظریه اعتباریات بر تکامل نفس در مدرسه علمیه تخصصی علوم عقلی عباسقلی خان برگزار گردید.
این پایان نامه توسط طلبه فاضل جناب آقای مصطفی حجار برقی از طلاب ورودی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ سطح ۲و ۳ پیوسته رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی مدرسه عباسقلی خان، تدوین شده است.
حجهالاسلام‌والمسلمین رامین گلمکانی از اعضای گروه علمی مدرسه استاد راهنما و دکتر محسن شرفایی استاد مشاور این پایان نامه بوده‌اند.
در این جلسه حجهالاسلام‌ و المسلمین سیدعلی حسینی شریف از اعضای گروه علمی مدرسه و اساتید عالی علوم عقلی به عنوان استاد داور شرف حضور داشتند و بعد از بیان نکته نظرات و استماع دفاعیات تدوینگر و اساتید راهنما و مشاور، نمره ۱۸/۷۵ برای این پایان نامه در نظر گرفتند.
لازم به ذکر است که جلسه دفاع از پایان نامه حجه الاسلام حجاربرقی در روز دوشنبه ۱۰مهر ۱۴۰۲ مصادف با ایام مبارک هفته وحدت ساعت ۱۶:۳۰ در سالن اجتماعات مدرسه‌علمیه تخصصی علوم‌عقلی عباسقلی‌خان مشهدمقدس با حضور برادران و خواهران گرامی برگزار گردید.

دیدگاه